а позаду шторми й урагани
а позаду шторми й урагани,
а позаду – все те, що лишила у снах,
закопала в пісок і роздула між нами,
щоб молитись спокійно, наче монах.
я колись підійду і стоятиму доти,
поки щезне весь біль і розчиниться страх,
що вселився в очах, як нав’язливі ноти,
які дуже давно написав Йогган Бах.
а тоді все ж піду, бо настирливо проти –
бо дивлюся на тебе під новим кутом.
але те, на що здатні твій запах і дотик,
мене робить найвідданішим рабом.
хоч важкі ці думки – я злітаю високо
і кружляю у небі, як хижий птах.
я згадаю тебе через пару сот років,
коли знову прийдеш і зірвеш мені дах.
Кожен вірш має унікальний набір літер. Тому його можна зообразити і у вигляді унікального малюнку.
Таке зображення є еспериментом, інновацією - спробою візуалізувати мову. Не несе жодного навантаження окрім есстетичного і є спробою глянути на звичні речі під новим кутом.
Малюнок будується за такими правилами:
- Кожній букві відповідає коло.
- Розмір такого кола залежить від позиції букви в алфавіті. Тобто якщо розмістити їх в такому порядку (спочатку маленькі, а потім великі): а, б, в,...я, А, Б, ..., Я то "а" маленьке буде мати номер 1, "б" - номер 2, ... "я" - номер 33, "A" - номер 34, ... "Я" - номер 66.
- Приклад: "а" маленька буде зображена у вигляді кола з радіусом 1. "б" маленьке буде зображене у вигляді кола з радіусом 2. "Я" велика буде зображена колом з радіусом 66.
- Кожному розділовому знаку відповідає ромб. Він однакового розміру для всіх знаків.
- Колір для літер та знаків вибирається випадковим чином.